torsdag 6. september 2012

Heisann, godtfolk!

Jeg har herved laget en fantastisk blogg. Skal være crazy å legge ut både bilder OG tekst, og kanskje film om det går/om jeg får til/om jeg gidder. Det vil vise seg. Det tok meg flere uker fra jeg bestemte meg for at jeg skulle ha blogg, til jeg lagde denne sturslige lille greia her, skjønner ikke så veldig mye av det enda, men har planer om å bli en superblogger på høyere høyder enn Voe... eller ikke. Skal virkelig prøve å huske å skrive litt gjevnlig sånn at dere hjemme i kalde Norge får sett alt jeg får oppleve i varme deilige Australia. Jeg skal bo i et beach house på Manley beach rett utenfor Sydney og skolen jeg skal gå på heter ICMS, sånn at dere vet det. Dette innlegger er egentlig bare en test, så jeg skriver for det meste bare tull merker jeg. Kommer sikkert til å ha en haug med skrivefeil og kommafeil på denne bloggen, men satser på at det bare gir bloggen litt mer sjarm! 
Dette bilde er av den fantastiske firkløveren på fjelltur. Oda, Thea (hun jeg skal reise med), meg og Lucy/ sojuicylucy. Kommer til å savne denne supergjengen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar